.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استفتائات آيت الله جوادي آملي بر روی اينترنت
مجموعه استفتائات آيت الله جوادي آملي دربردارنده پرسش و پاسخ‌هاي فقهي در موضوعاتي چون احکام طهارت، نماز، روزه، خمس، حج، خريد و فروش، ازدواج و مسائل جديدي چون حقوق چاپ و نشر، احکام بانک‌ها، قرض‌الحسنه و عزاداري است...
استفتائات آيت الله جوادي آملي بر روی اينترنت

روابط عمومي موسسه اسرا: معاون فرهنگي موسسه اسرا با اشاره به اينكه استفتائات آيت الله جوادي آملي در كمتر از ده‌ روز به چاپ دوم رسيد، گفت: در چاپ سوم اين مجموعه، يكصد استفتاء جديد به استفتائات پيشين اضافه مي شود.

حجت‌الاسلام علي روح‌اللهي، معاون فرهنگي موسسه اسرا با اشاره به استقبال بسيار خوب علما، روحانيان، طلاب و اقشار مختلف مردم در داخل و خارج از كشور از انتشار مجموعه استفتائات آيت الله عبدالله جوادي آملي، گفت: اين مساله سبب شد تا چاپ نخست اين كتاب در كمتر از ده روز به پايان و به چاپ دوم برسد.

وي با بيان اين كه هم اكنون چاپ دوم استفتائات آيت الله جوادي آملي در پنج‌هزار نسخه منتشر شده است و در اختيار علاقه‌مندان قرار دارد، افزود: در چاپ سوم اين مجموعه كه به زودي منتشر خواهد شد، يك‌صد استفتاء جديد در موضوعات مختلف فقهي به استفتائات پيشين اضافه مي شود.

مسؤول دفتر هماهنگي موسسه اسرا انتشار مجموعه استفتائات آيت الله جوادي آملي را در پي ارسال طومار طلاب و برخي اساتيد حوزه به اين عالم بزرگوار براي انتشار رساله توضيح المسايل دانست و گفت: هرچند آيت الله جوادي آملي در ابتدا با انتشار رساله توضيح المسايل خود مخالفت كرد، ولي با اصرار برخي علما و اساتيد حوزه با چاپ مجموعه استفتائات خود موافقت كرد.

وي با اشاره به استقبال هم‌وطنان خارج از كشور از اين مجموعه و دشواري تهيه اين كتاب در كشور‌هاي مختلف جهان گفت: تا چند روز آينده متن كامل اين كتاب با امكان دانلود رايگان در سايت موسسه اسرا به نشانيhttp://www.esra.ir قرار مي‌گيرد.

گفتني است، مجموعه استفتائات آيت الله جوادي آملي دربردارنده پرسش و پاسخ‌هاي فقهي در موضوعاتي چون احکام طهارت، نماز، روزه، خمس، حج، خريد و فروش، ازدواج و مسائل جديدي چون حقوق چاپ و نشر، احکام بانک‌ها، قرض‌الحسنه و عزاداري است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.135 seconds.